CICLE

Tinc gana! Arqueologia de l'alimentació

4 de juny de 2023 (Places exhaurides)

Dins el cicle d'activitats "El temps de l'arqueologia" http://www.macgirona.cat/Agenda/Cicle-El-temps-de-l-arqueologia, aquest cop us oferim una visita dinamitzada i un taller al voltant del tema del menjar. 

El menjar és bàsic per a la nostra subsistència.Però quins canvis ha comportat l'evolució cultural en la seva elaboració i significat? Resseguirem les restes arqueològiques del museu relacionades amb l’alimentació: eines, objectes, vaixelles, aliments cremats, restes d’estructures... De manera cronològica, i utilitzant uns seguit de receptes, anirem descobrint els menjars i processos de la prehistòria i l’edat antiga.

Finalment, recrearem un procés relacionat amb l’alimentació: premsarem olives i ens farem una ampolleta d'oli aromatitzat.

  •  LLoc: Monestir de Sant Pere de Galligants 
  •  Data: 4 de juny (Places exhaurides)
  •  Hora: 11 h 
  •  Preu: Gratuït 
  •  Destinat a tots els públics 

Informació i reserves al macgironagalligants.cultura@gencat.cat o al 972 20 26 32 

PLACES EXHAURIDES

DADES DE L'ACTIVITAT
On Monestir de Sant Pere de Galligants. C/ Santa Llúcia, 8. Girona
Hora 11:00:00
Durada
Preu Gratuït