Proposta educativa 2023-2024

Un any més la seu a Girona del Museu d'Arqueologia de Catalunya us ofereix un conjunt d'activitats, tant presencials com virtuals, per donar suport al món educatiu. Una oferta amb l'objectiu de donar resposta a diferents necessitats que puguin sorgir segons les escoles o instituts. 

Per aquesta raó, us oferim tres modalitats d'activitats: 

  • Activitats presencials: els tallers, els paquets didàctics i les visites presencials que us hem anat oferint al llarg d'aquests cursos passats i que han tingut una molt bona acollida. 

        Tallers didàctics: http://www.macgirona.cat/Apren/Activitats-didactiques/Tallers-didactics?

        Visites didàctiques: http://www.macgirona.cat/Apren/Activitats-didactiques/Visites-didactiques?

        Paquets didàctics: http://www.macgirona.cat/Apren/Activitats-didactiques/Paquets-didactics?

  • Activitat a l'aula: activitat on l'educador es desplaça a l'aula per treballar amb l'alumnat.

       Dels jaciments  a l'aula: 

       http://www.macgirona.cat/Apren/Activitats-didactiques/Visites-didactiques/Dels-jaciments-a-les-aules?

  • Activitats presencials en línia:  A través d'una plataforma digital l'educador interactua amb l'alumnat per tal de realitzar l'activitat. 

       Activitats:http://www.macgirona.cat/Apren/Activitats-didactiques/Activitats-presencials-en-linia

Novetats!

Un nou taller per al primer cicle de l'ESO "El laboratori d'arqueologia"

http://www.macgirona.cat/Apren/Activitats-didactiques/Tallers-didactics/El-laboratori-d-arqueologia?

Un nou vídeo per descobrir que és l'arqueologia i el procés de l'excavació a l'exposició d'un objecte

http://www.macgirona.cat/Apren/Recursos-virtuals-per-a-les-escoles/Recursos-virtuals-l-arqueologia?

 

Consulta tota la nostra oferta en aquest pdf: 

Per a obtenir tota la informació de tot el que us podem oferir podeu consultar: http://www.macgirona.cat/Apren

Per a informació i reserves: reserves.macgirona@gencat.cat o al macgirona.cultura@gencat.cat o al 972 20 46 37.

Fotografia de la capçalera autoria de Jordi S. Carrera


Twitter
Facebook